اینجا تعمیرگاه مجاز سامسونگ میباشد ، الان که وارد این صفحه شده اید ،  به احتمال زیاد یکی از محصولات سامسونگ (  یخچال ،  یخچال فریزر، ساید بای ساید  ،  ماشین لباسشویی  ،  ماشین ظرفشویی ،  کولر گازی ،  جاروبرقی  ،  مایکروفر  ،  مایکروویو )شما عزیزان به مشکل برخورده است .

نگران نباشید !!! چونکه ...

  • تعمیرگاه مجاز با شعب مختلف در سراسر تهران مرکز تعمیرات سامسونگ می باشد .
  • کلیه خدمات سامسونگ با قطعات اورجینال انجام می شود .
  • تمامی خدمات در همان روز و تکنسین مربوطه ( تعمیرکار سامسونگ ) ظرف مدت کمتر از یکساعت در محل حاظر می شود .
  • قابل ذکر است تعمیرات سامسونگ دارای ۱۲ ماه ضمانتنامه رسمی می باشد .
  • کلیه خدمات سامسونگ با فاکتور ارائه میشود .
  • تمامی تکنسینهای مجموعه ، آموزش و دوره دیده در زمینه تعمیرات سامسونگ می باشند .
  • در صورت تماس با تلفن مرکزهای سامسونگ در سراسر تهران ، مشاوره رایگان انجام میگردد تا چنانچه مشکل جزئی بود ، بدون نیاز به تکنسین مشکل برطرف شود .
  • تعمیرگاه مجاز مستقل از سام سرویس میباشد .

سامسونگ الکترونیکس یک شرکت کره جنوبی چند ملیتی و یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات است. در اوت سال ۲۰۰۵،  BusinessWeek سامسونگ را بهترین مارک تولیدکننده لوازم برقی معرفی کرد . دفتر اصلی در سئول کره جنوبی می‌باشد که یکی از بخش‌های گروه سامسونگ است. در بیش از ۱۰۰ کشور فعالیت دارد. کلمه سامسونگ در زبان کره‌ای "Three stars" یا «سه ستاره» معنی می‌دهد. ( مرکز تعمیرات سامسونگ )

تاریخچه

سامسونگ در سال ۱۹۳۸ در شهر تائگو  توسط بیونگ-چول لی تأسیس شد . کار این شرکت به عنوان صادر کننده غذا آغاز شد و در ابتدا به صادرات ماهی خشک و آرد به چین می‌پرداخت. در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ سامسونگ وارد کسب و کارها دیگر شد ، از جمله بیمه عمر و تولید منسوجات . شاخه سامسونگ الکترونیکز (Samsung Electronics)  در سال ۱۹۶۹ تأسیس شد . شاخه‌ای که بیش از هر محصولی به تولید تلویزیون می‌پرداخت. فروش اولین  تلویزیون سیاه سفید سامسونگ همدر سال ۱۹۷۰ آغاز شد . در دهه ۱۹۷۰ سامسونگ دامنه کار خود را باز هم گسترش داد و به بخش پتروشیمی  شد. همچنین تولید انواع ماششین ظرفشویی ، یخچال و مایکروویو  را آغاز کرد. در دهه ۱۹۸۰ سامسونگ تمرکز بیشتری را بر روی صنایع الکترونیک قرار داد و تولید تلویزیون‌های رنگی، کامپیوترهای شخصی ، ضبط صوت و دوربین فیلمبرداری  را شروع کرد. این دهه، در عین حال برهه‌ای بود که سامسونگ شروع به صادرات بیشتر محصولات تولیدی خود به  آمریکای شمالی کرد. در سال ۱۹۸۹ سامسونگ با بریتیش پترولیوم مشارکتی را ترتیب داد تا شرکت Samsung BP Chemicals تأسیس شود. این شرکت هم اکنون محصولات شیمیایی خود را در کره جنوبی به فروش می‌رساند. در ابتدا و میانه دهه ۱۹۹۰ سامسونگ تولید حافظه و هارد دیسک را برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شروع کرد که امروزه همچنان بخش بزرگی از تجارت سامسونگ را تشکیل می‌دهد. در تاریخچه سامسونگ هست که وقتی یکی از اولین تلفن‌های همراه این شرکت در سال ۱۹۹۵ بیرون آمد، به درستی کار نمی‌کرد. هنگامی که رئیس هیئت مدیره وقت آقای کان-هی لی متوجه این قضیه شد، به کارخانه محل ساخت آن محصول رفت و کل موجودی انبار آن تلفن را سوزاند. بعد از اشتباهات اولیه، سامسونگ در اواخر دهه ۱۹۹۰ شروع کرد به جدی گرفتن صنعت موبایل . سپس در سال ۱۹۹۹ یکی از تلفن‌های همراه خود را با قابلیت اتصال به  اینترنت عرضه کرد و سر انجام صنعت موبایل تبدیل شد به سودآورترین کسب و کار سامسونگ. در اواخر دهه ۹۰، سامسونگ پیشرفت‌های بیشتری را در صنعت تلویزیون رقم زد و در سال ۱۹۹۸ موفق به ساخت اولین تلویزیون دیجیتال تولید انبوه شد. تا سال ۱۹۹۹، لشکر تلویزیون دیجیتال سامسونگ کامل شده بود. در اوایل قرن حاضر، سامسونگ شروع به ساخت تلویزیون‌های  HD کرد. تولید پخش کننده‌های Blu-Ray و سایر تجهیزات سینمای خانوادگی نیز در دستور کار قرار گرفت. امروزه سامسونگ برخی از بهترین تلویزیون‌های HD بازار را تولید می‌کند. در کنگره موبایل بارسلون به سال ۲۰۱۰، سامسونگ اولین پرچمدار اندرویدی خود را معرفی کرد: خانواده گلکسی S که حالا نسل ششم آن نیز بیرون آمده و منتظر نسل هفتم آن هستیم، یکی از بهترین تلفن در پاییز ۲۰۱۰ سامسونگ تبلت Galaxy Tabرا معرفی کرد. این دستگاه ۷ اینچی آغاز کننده روند رو به رشد تبلت‌های اندرویدی شد. در نمایشگاه محصولات مصرفی ۲۰۱۳ یا همان ۲۰۱۳CES سامسونگ آینده تلویزیون‌ها را به نمایشگاه گذاشت. تلویزیون هوشمند این شرکت اطلاعات را از طریق کابل یا ماهواره دریافت می‌کند و انواع محتواهای تصویری را برای بیننده به نمایش می‌گذارد.

تعمیرگاه مجاز سامسونگ

یخچال ، یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اسپیلت ، جاروبرقی ، مایکروفر ، مایکروویو

مرکز تعمیرات سامسونگ در تهران

یخچال سامسونگ ، یخچال فریزر سامسونگ ، ساید بای ساید سامسونگ ، ماشین لباسشویی سامسونگ ، ماشین ظرفشویی سامسونگ ، کولر گازی سامسونگ ، جاروبرقی سامسونگ ، مایکروفر سامسونگ ، مایکروویو سامسونگ

مرکز تعمیرات سامسونگ در شمیرانات

۱ : شمیرانات ، اقدسیه ، آجودانیه ،داراباد ، سوهانک ، تجریش و…

(۲۰ خط ):۲۶۱۱۵۳۵۶

مرکز تعمیرات سامسونگ در شمال تهران

۲ : شمال ، نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و …

(۲۰ خط ):۲۶۱۱۶۱۶۸

مرکز تعمیرات سامسونگ در غرب تهران

۳ : غرب ، آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر و …

(۲۰ خط ):۴۶۰۱۷۷۸۳

مرکز تعمیرات سامسونگ در شمال غرب تهران

۴ : کوی فراز ، بوعلی ، میدان کتاب ، شهرداری و…

(۲۰ خط ):۲۶۱۱۵۳۵۶

مرکز تعمیرات سامسونگ در شهرک غرب و سعادت آباد

۵ : شهرک غرب و سعادت آباد

۴۶۰۱۷۷۶۸

مرکز تعمیرات سامسونگ در مرکز تهران

۶ : مرکز ، یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و…

(۲۰ خط ):۳۳۳۱۶۳۹۵

مرکز تعمیرات سامسونگ شرق تهران

۷ : شرق ، تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و …

(۲۰ خط ):۷۷۰۰۵۸۲۳

مرکز تعمیرات سامسونگ در جنوب تهران

۸ : جنوب ، انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و …

(۲۰ خط ) : ۳۳۳۳۸۵۴۸